Stefan Holm!



-Mamma jag ska spara 3000 kr så jag kan köpa den här Lego-byggsatsen, säger Artisten.
-Nej nu räcker det med Lego, du behöver inte köpa något mer, svarar jag.
-Jo jag vill ha den! Jättehäftiga gubbar med, svarar artisten.
-Du fyller 15 år om fem år, sparar pengarna till en moppe istället, säger jag.
-Nej, jag ska inte ha en moppe, jag ska bli som Stefan Holm, svarar Artisten.
-Ööööhhhh va??? (Här hoppas jag på att han ska säga att han kommer skita i mopeder o brudar och satsa på idrott.)
-Ja, han är ju bäst när det gäller Lego, svarar Artisten.

Suck.

Han kommer aldrig växa upp.

Och jag som vill ha en moped.

En packmoped.

Den här skiten är det han vill ha:



Lego Death Star, 3000 spänn. Som hittat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0