Camilla Läckberg; du förstör mitt romantiska tycke för dig!

Jag följer Camilla Läckberg på Twitter.

Det är skitkul!

Hon och Martin har intressanta inlägg mot varandra om vardagligt lull lull.

Camilla är en fantastisk författare.

Jag gillar henne på ett romantisk rosa sätt.

Hon är vacker, har en söt unge, affärskvinna och rolig.

Perfekt med andra ord.

Ingen rör min Camilla.

Nu till mitt dilemma.

Camilla skriver på Twitter och sin blogg att hon har skrivkramp.

Hon är ett vrak, har ont i ryggen och handlederna.

Satan alltså, nu kan jag inte läsa den boken.

Kommer ligga sitta och fundera över när i boken det onda i hennes rygg började.

Analysa om jag ser någon förändring i boken pga den värkande kroppen.

"Hmmm är det inte lite annorlunda här än det brukar vara i Camillas texter."

Nej faan, får följa någon annan på Twitter istället.

Tex Carl Bildt, skiter fullständigt i hur han mår.

Han borde köpa sig ett lypsyl.


Kommentarer
Postat av: Camilla Läckberg

ha ha ha sorry... ;-)



Men det är väl bra att jag sliter och offrar kropp och hälsa för att leverera böcker till er! ;-)



/Camilla

2011-03-18 @ 09:22:04
URL: http://www.camillalackberg.com
Postat av: Busan



Rätt impad av att du fått svar av självaste Läckbergskans! ;)

2011-03-18 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0