På Facebbok om en stövel o spyan kommer nästan upp!

  • Hur torkar man en fd vattenfylld stövel?
  • Jannie:  Stöveltork?


    Viktoria:  Massvis med arvika nyheter ;))


    Anna: Ja det hade ju varit bra Hjorten om inte den kära sambon kastade ut den i vinter.


    Veronika: Papper, papper och mer papper! Byt, byt och byt!


    Veronika:  Har hört om att man kan fylla blöta stövlar med torra gula ärtor. De ska tydligen suga åt sig fukten. Men jag har inte testat!


    Anna:  Nu har kära sambon lagt dem vid avfuktare i tvättstugan... Jag gissar på att den torkade snabbare på golvvärmen.


    Sara:  Annars tycker jag du ska testa med ärtor, eller kanske couscours så har du en middag klar tills imorgon.


    Anna:  Men fy faan vad äcklig du är Sara!


    Sara:  Har jag någonsin förnekat det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0