Inköpena hemliga för sambon!

Direktörn gapskrattar.

Jag trodde det var åt fotbollen på tvn men det var det ju givetis inte.

Han är kär i sina kompisar på diverse byggforum.

Jag är aldrig inne på dessa.

Men jag tror jag ska hänga där oftare minsann.

Det är ju där han får alla tips hur man gömmer verktyg för sin kärring kära sambo.

Bla kan man läsa detta svar på frågan om vilka verktyg de köpt den senaste tiden:

Sorry, men det finns en risk att min fru läser den här tråden och eftersom min nya inköpsstrategi inte riktigt anammat offentlighetsprincipen som annars gäller i hushållet så ser jag en potentiell risk för repressalier om inköp loggas här.

Det jag kan berätta är att en granne är väldigt nöjd med sitt GTA3700. Och att han ocksä säger sig vara extremt nöjd med tigersågen han köpte för ett par månader sedan, en Makita 3070.


Och den här bilden säger mer än tusen ord:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0