När man får sitt konto kapat!

Direktörn fick sin porrtidning Felder/Hammer-katalog idag.

Jag gömde den lite fint så Direktörn skulle få ett spännande liv.

Men han har ingen humor så han sa att han spottade i mitt kaffe osv.

Ja världskriget var nästan ett faktum.

Men nu är världskriget på riktigt ska ni vet.

Han Facerapade mitt Facebook-konto nämligen...

Här följer den vidriga kapningen av mitt konto:

Direktörskan: efter mycket om och men har jag bestämt mig att låta Direktörn beställa från Hammer katalogen.

Direktörn: Tack.. Du är så snäll

    Direktörskan: Det klart att du skall beställa.. Jag älskar dig och vill att du skall ha fina saker.

Direktörn: men sluta, det blir nästan pinsamt.
Direktörn: men det va snällt av dig.
Direktörn: som tack kan du åka till Ullared nästa vecka.

    Direktörskan: du är så go... Nu gråtar jag av lycka.

Frida: Ni är ju knasiga ;)

(Här upptäcker jag vad han gjort!)

    Direktörskan: faan om IDIOTEN kunde ge faan i mitt facebook-konto! Nu ska han enbart få kokt potatis till föda året ut.

Direktörn: Inte nog med att jag har slutat röka.. nu får jag bara potatis..
Direktörskan: Du kan känna dig rökt!




Och nu sitter han där med sin katalog och ler:


Kommentarer
Postat av: Bikkan

Kokt potatis är alldeles för snällt! Ge honom stekt salt sill och så får han bara dricka 1 vattenglas resten av kvällen! FB är heligt!!! :)

2011-10-05 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0