Familjeråd!

Clownen kom precis och sa att vi ska ha familjeråd...

"För där bestämmer man TILLSAMMANS vad man får göra och inte göra. Det fick vi lära oss i skolan idag."

Öööööhhhh faan.

Det ska visst dokumenteras i form av att allt ska nedskrivas i en bok.

Jag tycker det har fungerat bra till dags datum.

Jag säger vad alla ska göra och de som bryter mot det bestraffas.

Men jag ska ta upp en punkt; att Hans Wiklund kommer hit regelbundet och gör ballongdansen.

Inget konstiga krav och regler alltså.

Och veckopeng kan ju mina avkommor glömma. Jag har burit dem och fött dem.

Bra så.

I all evighet.

(Från och med nu så låter det inte så dumt med hemundervisning tycker jag. Hur ansöker man om sådant?)

Kommentarer
Postat av: Annifey

Det var ungefär i den vevan Tim lärde sig att "I andra länder måste barn bli soldater" vilket HELT omöjliggjorde ens minsta lilla resa till Legoland.



Tack skolan!

2011-09-10 @ 10:56:31
URL: http://www.annifey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0