Vanish!

Är ni med i Buzzador?

Om inte; bli det!

Man får chansen att prova produkter gratis och även extra varuprover att dela ut.

Följ länken här för att registrera er.

Just nu har jag fått massa Vanish-produkter.

Tyvärr så närmade jag mig tvättmaskinen igår (Direktörn brukar tvätta).

Och jag lyckades givetvis med det fina konststycket att färga tvätten rosa.

Rosa är en jättefin färg, missförstå mig inte.

Men vill jag ha rosa kläder så köper jag rosa kläder och
lägger inte in ett par lånade röda barnbyxor i tvättmaskinen.

För då blir det så här:



Jag tog fram det stora artelleriet med tvättmedel och slängde in tvätten igen:


Detta fick jag denna gång från Buzzador.

Men tyvärr hjälpte det föga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0