Planera min födelsedag! Eller något.

Jag jobbar och då står bloggen still.

Som ni märker.

Men eftersom ni får massa dötid nu när jag är sjukt sämst på att blogga
så kan ni planera hur ni ska fira mig på fredag.
För då fyller jag är.

STORA ÅR.

Närmare 40 än 35.
Faan.

Men jag har tagit ledigt mellan 6:00 och 21:00 så bring it on!

Just det måste berätta en sjuuuuuk sak.

Idag på jobbet kom en kvinna fram till mig och frågade:

-Du... jag måste få fråga; Är du från M***sko*?
-Ja, jag bodde där förr men inte nu.
-Men då gick du i min sons förskola!
-Va??!!??
-Du är dig så lik!
-Men det är ju 31 år sedan!
-Ja men du är dig lik så jag känner igen dig.

Prata om att ha ett barnsligt utseende!

Se så; nu får ni pallra er iväg och planera min födelsedag!

Fredag är det som gäller alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0