Kan inte vara bra!

Strax efter åtta ringde Tage.

Hon hade vissa åsikter om att jag fick många poäng i spelet Wordfeud.

Och så råkade jag berätta att jag låg i sängen och tänkte ligga kvar tills klockan blev elva.

Då tog det hus i helvete:

-Du kan ju för faan inte ligga i sängen när klockan strax är nio.
Du är ju snart 40 och har barn!!!

Så helt plötsligt fick Tage och Hanna mig att gå ur sängen och gå ut och gå.

Kan aldrig vara bra för något....

Och blåste gjorde det.

Skitväder.

Eller ja det är ganska okej väder faktiskt.






Och nu ska dom räkna matte och jag hänga tvätt.

Livet leker och arbetet kallar klockan 16:00.

Kommentarer
Postat av: Tage

Duktig tant! Ska börja ringa dig vid 8 ist för 02 =D

2012-02-19 @ 19:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0