Rastlös och resor!

Nu har jag varit ledig i 1½ dygn.

Första natten sov jag 11 ½ timme.

Hade räknat med 12 timmar så jag sov in en ½-timme.

Och nu är jag rastlös...

Ringde och svor på Tage att hon inte var här och underhöll mig men hon var tvungen att jobba.

Sen ska vi passa på och SKRIKA och KLAGA på Daniel också.

I höst planerade vi att gå på DAD 9/3.

Men nej då.

Nu ska han helt plötsligt åka med sin bror till alperna.

Men serru Daniel det går jag inte med på!

Du får faan i mig ta helikoptern hem den 9/3 och gå på
Nöjesfabriken med Tant. För Tant vill lyssna på bra musik.

Sen har jag blivit tillfrågad om jag ville med till Båstad en helg för att bo på
Hovs Hallar en helg.

Det är en fd leverantör som har bjudit in fd butiksägare och det hade varit sååå nice
men tyvärr kan jag troligtvis inte, men det kommer fler chanser.

Nästa tripp som är inplanerad är en resa till Göteborg.

Det var någon brud som ville tatuera sig.

Hon kommer grina som ett barn hahahaha!

Och så försöker jag få en viss person att plocka bort efter sig...

Kunde hon bry sig mindre???



Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Ska du tatuera dig hos Erik? Vad blir det för motiv?

2012-03-02 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0