Romantik hos en i alla fall!

Står vid spisen och förbereder en tre-rätters middag för ikväll.

Det är ju trots allt Alla Handlares-Hjärtans dag.

Då ringer Direktörn. Och jag vet ju att han är så där hopplöst romantisk
så jag vet att han kommer att komma med ett utlägg hur mycket jag betyder för honom osv.

-Hej det är bara jag. Kan du kolla om det ligger ett grönt kretskort,
ca 20-30 cm stort i den bruna byrån där jag har lite elsaker?

Jo men tjena att han är en sann romantiker.

Eller så överraskar han mig ikväll med något fint han gjort i sin
snickarverkstad med alla verktyg han köpt de senaste fem åren från jordens alla hörn.

Ja så är det nog.

Åhhh vad spännande det ska bli!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0