Gud vad glada barnen kommer bli när de hittar detta på vinden om 50 år!

Direktörn har haft ett idrottsligt liv innan oss.

Jo jo så är det.

Han åkte land och rike runt och vann massa fjantiga pokaler
i motorcykel.

Han kallades Batman när det begav sig för han hade sådan bred rygg och snygg nacke.

Låt oss säga att de där musklerna har halkat ner en ANING och hittat nya ställen
på kroppen att bo på.

Men han är mycket kramgo även nu (puh, måste rädda situationen).

Som sagt, massa pokaler och trams.

Idag skulle Direktörn bära upp saker på vinden som vi inte använder så ofta.
(Vi har bott här i FEM år och jag vet inte hur många gånger jag svurit och flyttat på dessa jävla lådor.)

Så jag samlade ihop två bananlådor med VHS-kasetter
och två lådor med MYCKET dammiga pokaler.

Och en affisch med en kille som surfar.

Ahmän varför spara på det????

Kommer det bli samlarvärde i surfbilder???

Och hans pokaler...

Ni förstår hans arbetspolare Pervo-Per har en son som kör motocykel
och Direktörn vill skänka dessa pokaler till Pervo-Pers son.

-Ahmäh han kanske...
-Börja inte ens!!! Han ska INTE ärva din skit som är dammig och trasig sedan tjugo år tillbaka.






Gaaaaaaaah!!!!

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Då kanske jag ska vara nöjd med att min sambo bara har en skokartong full med priser. Jag menar, det kunde ha varit värre. En skokartong är mindre än två banankartonger.



Undrar vad mina bröder har gjort med sina, om jag minns rätt, hade de också rätt många.



Säg till Direktörn att han får välja ut ett, favoritpris, det som betyder mest och det får han gärna ha framme om han lovar att slänga resten. Eller så kan han ha dem ute i garaget/ verkstaden där han säkert kan ha dem som förvaring att sortera skruv i dem.



Kram!

2012-01-15 @ 15:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0