Prins daniel och hans tankar runt sin fru!

Låt mig berätta om Daniel.

Daniel är en mycket sympatisk och romantisk man.
Han friade till sin fru med eld, vatten, vänner och ringar.
De gifte sig i fjol sommar och inte ett öga var torrt.
Daniel log med hela sin själ och var stolt som en formel1-förare på sin första träning.

De har inte ens varit gifta i ett år och Daniels fru är med sin mamma till Turkiet.

Han är hemma och sköter markservicen.
Som tex att bygga en altan och vattna blommorna.

Jag hade den stora förmånen att få chatta med Daniel här om kvällen.
När han var sysselsatt med just altanen.
Han är man och kan göra två saker samtidigt:
bygga altan och chatta.

Och när jag nu i efterhand tänker tillbaka till den där chatten och lägger till att hans fru (sedan knappt
ett år tillbaka) kommer hem från Turkiet idag; det är då jag känner att Daniel har tagit deras
giftermål ett steg längre.



Det är i just detta nu som Daniel önskar att han alltid befunnit sig i ett land utan internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0