2:a magsjukan på en vecka!

Blev piggare i fredags och gick iväg och jobbade
några timmar på lördags kväll.

Givetvis blev jag smittad igen.

Hur kunde jag tro något annat.

Smartröv liksom.

Så igår är jag hemma hos en vårdtagare och ska hjälpa henne upp i rullstolen.

Känner det börjar köra runt i magen.
Faan, faan, faan.

Knip ihop för faan.

Mina ravhalvor har aldrig varit så i knipa som då.
Jag knep så jag höll på att pressa ut ögongloberna ur huvudet.
Kniper som faan så troligtvis brast blodkärlen i ögonen.

Känner att detta går inte vägen.

Släpper allt och bara säger till kollegan:
-Du får ringa efter hjälp, jag måste åka. Magsjukan...
-Bara ÅK! Jag fixar detta.

Jag tar mig ut till bilen och resten är historia...

Men nu idag, dagen efter tarmsköljning nr TVÅ på en vecka så
infinner sig
"Jag-måste-äta-allt-vi-har-här-hemma-annars-dör-jag!"

Herrejävlar vad lite vi har i skåpena nu för tiden...

Men denna omgången av magsjukan var mycket lindrigare.

Bajsade typ bara ner mig två gånger.

Sweet.

Kommentarer
Postat av: faster g

jag fattat inte hur du lyckas fånga alla basselusker

det finns hopp om bättring, om du är ute i friska luften mera min lilla brorsdotter.

2012-03-22 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0