Kräkan från helvetet!

Har aldrig haft sådan aggresiv magsjuka som den jag har haft nu.

Skulle ha varit ledig igår för jag har jobbat så mycket. 62 timmar på en vecka.

Men kl 07:45 ringde M o frågade om jag kunde jobba 7-22 för
två av personalen hade fått spysjukan.

Är på jobbet 7:00 och 7:25 spyr jag som en gris.

Tar mig hem på något konstigt vis och sedan sitter jag på toa och bajsar vatten hela dagen.

Får i mig totalt 2 cl vatten på 1½ dygn.

Idag har jag förjävlig huvudvärk, ont i axlarna och frossa pga vätskebrist.

Klarar att dricka idag och vara vaken ca 30 minuter i taget.

Idag är inte Fröken Karlsson värd mycket vill jag lova.

Ps: Varvför kissar man när man har vätskebrist? Borde inte
kroppen vara nöjd och glad att den får vatten och behålla det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0