Livet efter detta!

Clownen bara mal på hela tiden.
Och då menar jag HELA TIDEN!

Artisten frågade idag hur hon fick luft.

-Hur andas hon?

Då förstår ni innebörden av att prata mycket.

Idag frågade hon:

-Vad händer efter Melodifestivalen? Vad gör vi på lördag liksom?

Ja den som visste det...

Kan ju alltid se någon repris av Melodifestivalen 2008.

Förövrigt mår jag skit.

Tror att jag bryter revbenen varje gång jag hostar.

Febern har gått ner men jag har fått ringorm.

Festligt värre.

Någon jävla bonde som smittat mig.

Man får mycket roligt med sig hem när man jobbar hemma hos lortiga människor.




Kommentarer
Postat av: Emma

Du verkar verkligen ha flyt nu...jag ringer om det dyker upp en åkomma som du inte har haft.Kram!

2012-03-16 @ 07:12:50
URL: http://lyckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0