Lönen som inte finns!

Loggade in på banken inatt på jobbet.

Hade tänkt betalat räkningarna.

Men där tog det stopp.

Ni förstår den där mänskliga faktorn hade slagit till.

Min kommunala chef hade tagit kopia på min tjänsterapport
och lagt både kopian och orginalet i sin pärm.
Ingen rapport till det kommunala lönekontoret.

Och det kommunala lönekontoret har flexat ut ganska rejält idag eftersom det är
dag före röd dag.

Jätteroligt för dom att de flexar ut på lönedagen!

Men det är lugnt. Jag behöver inga pengar.

Jag lever på kärlek och nyklippt gräs.

Och går till jobbet och torkar skit och får klösmärken av dementa för
att det är såååå underbart!

Trevlig helg alla flexare på kommun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0