Hörselskydd, spermia och ischias!

Tror jag blir tokig snart!
Ligger i soffan och har ont av ischias och Direktörn och Artisten
retar gallfeber på Clownen!
De retar henne för att hon pratar mycket.
Little Miss Chatterbox kallas hon här hemma.
 
Clownen har tjatat i flera veckor om att hon ska ta med egna hörselkåpor
till skolan för det är kö till de som de har i klassrummet.
Till saken hör att hon är aldrig tyst och pratar så fort hon är vaken så det
kanske är så att de andra i klassrummet är i större behov av hörselkåpor än hon. När hon sover gnisslar
hon tänder så hon låter 24/7.
 
Men nu handlar kriget här hemma om att det är Direktörns fel att hon pratar mycket:
 
-Det är faktiskt ditt fel Pappa att jag finns här! Du gjorde så jag hamnade
i mammas magen och sen födde hon mig!
 
Och så var skriket igång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0