Födelsedagen 2013!

Jo just det.
Jag har fyllt år.
Och Artisten råkade visst fylla år på min födelsedag i år också.
Typiskt, händer VARJE år!
Dags att han skaffar en egen snart för jag var faktiskt här först!
 
Men vi hade en så rolig helg!
 
Roligaste födelsedagen på länge.
 
Tårtan:
 
 
Jag gjorde en tårta med choklad och marängbottnar
och som fyllnad hade jag hallonmousse och skivade päronhalvor.
Blev väldigt sött.
 
 
Fick en kandelaber, en GIGANT!
 
 
Såååå snygga påslakarn!
Från min favortidesigner Catalina Estrada.
 
 
Och så eldade Direktörn en padda.
Eller ja, han påstår att den inte blev grillad eller tog skada
men jag tycker den ser lite svart ut...
 
 
Och så kom det massa folk.
Roligt!
 
 
Och så hade vi tjejfest.
Sen blev det svart.
Men roligt hade vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0