Alla Hjärtans Dag 2013!

Idag är jag tacksam över att få fin post från DOM BÄSTA!
 
 
Är tacksam för jag har en sambo som gillar lika mat som mig
och bjuder mig på finlunch.
 
 
Och så är jag tacksam över att ha ett jobb där jag möter olika varelser i fina miljöer.
Man får vara redo på allt!
 
 
Är tacksam över att en bekant föreslog mig för ett jobb
men just nu kan jag inte jobba 75 % dagtid i och med skolan.
Men man växer lite när någon rekommenderar en för ett jobb :)
 
Och BARNEN.
Artisten och Clownen.
Halleluja för dom!
 
Artisten fixar maten och Clownen har gått tillbaka till skolan tre gånger för att
fixa en grej till mig.
Jag förklarade att hon kunde ge mig presenten imorgon men då fick jag svaret:
 
-Det är bara Alla Hjärtans Dag en gång per år. Inte två.
 
Hon är traditionell som sin mor och gillar "rutiner" hehehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0