En dag i juni!

Började med ett planerat besök hos läkaren som opererade bort bumpen
på Clownen.
Troligtvis kommer den att växa ut igen.
Vi pratade på lukttestet hon gjorde också och hans kommentar på det var:
-Det var riktigt dåligt det.
Så han skickade en remiss till Karlstad för en magnetröntgen.
Där kommer det bli problem.
Hon ska nämligen ligga helt still och inte prata på hela tiden...
Magnetröntgen har ingen farlig strålning och de ser bättre på den.
Men den låter otrevligt och det där med att ligga still alltså, ja ja vi får se hur det går.
Nu sitter Clownen och tittar på Youtube-klipp på hur det går till så hon vet lite
vad hon ska göra.
 
Efter det åkte vi till Stadsparken i Arvika i några timmar.
Härliga parken!
 
 
 
Clownen fick en glass med massa grimskrams
och sa något klokt:
-När den inte är utvecklad så är den invecklad!
 
Sen åkte vi till helmia och tog ut en sten som förde massa oväsen.
Den hade blivit slipad och fin:
 
 
En tur till Erikshjälpen blev det också.
Älskar den affären eftersom man kan hitta sådant som ingen annan har.
Tex denna tavla som blir superfin till nya väggfärgen i vardagsrummet:
 
 
Sen åkte vi till Familjen Laurila och rotade runt i uthusen efter "Dret" att skänka till
loppisen som Artisten skulle ha med sin klass senare på kvällen.
 
 
Fick med mig en tvättbräda och ett fat från Fru Laurila.
Tack!
 
 
Och nu ikväll har vi varit på loppisen.
Jag köpte en fin turkos kruka:
 
 
Den rosa kom Fru Laurila med ikväll till mig när jag slappade i
soffan inför nattjobbet.
Hon kommer skratta sig harmynt tills hon somnar ikväll
eftersom jag sa
-NEJ DEN KOMMER INTE IN I MITT HEM NÄR VI VAR PÅ LOPPISEN.
 
Men nu står den likt förbannat här!
 
Det finns säkert någon GB-Gubbe att sno efter vägen och ställa i hennes trädgård.
 

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Hahahahahahahaha!

2013-06-26 @ 17:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0