Sjukhus är jobbigt när man är sjuk!

Har legat på sjukhus i 1½ dygn.
 
Det var tråkigt.
 
Och maten var inte speciellt sexig heller.
 
 
Hade högt blodtryck och en infektion i kroppen.
 
Fick ligga kopplad till en EKG-maskin i ett dygn och sen göra ett
arbets-EKG.
Mitt hjärta är hur friskt som helst och arbets-EKG visade bara bra värden
så det är tryggt.
Jag trodde jag skulle få en käftsmäll om att jag är fet och har dålig kondis
men läkaren sa att "du behöver inte oroa dig för det".
 
Men man kanske inte ska jobba ihjäl sig...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Skönt att höra att det inte var hjärtat. Man ska vara rädd om sig men vad Fan är det du äter? Du kanske inte ska gnälla så mycket på din sambos matexperiment ;-)

2013-03-04 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0