Birgit Koopsens egna Art Jornal och tagbook!

Passade på att fota hennes art journal när jag ändå träffade henne
😃
Vi gjorde även massa tags som skulle bli en bok men jag orkade inte göra klar min.
Får se om jag gör en bok eller har dom som dekorationer.
Det kommer ett inlägg senare med de tagsen jag gjorde. Under tiden får ni njuta av 
Birgits fina bok

(null)
Färghjulet.
Färgerna mitt emot varande blir bruna om man blandar dem men passar väldigt bra ihop.
(null)
Så många fina mönster i olika färger med hjälp av gelliplate, stenciler, stämplar och akrylfärg.

(null)
Här ovan har hon använt tejp för att skapa mönster (vänster tag)

(null)
Idrottstejp kan vara bra till mycket 😃

(null)
Hon gör underbara stämplar!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0