Friends & banken.

Har ni tänkt att rensa ett bankkonto för någon annan? Gör inte det. Det blir så himla tråkigt för den personen då. Och en massa jobb!
Mitt under middagen (efter 20:03) i går på 25-årskalaset så ringde min mobil.
-Hejsan. Detta låter säker konstigt men det är från banken.
-Jaha?!!?
-Det är någon som försöker ta pengar från ditt bankkonto. Någon har fått tag på ditt bankkortsnummer osv så vi spärrar det nu.

Pust och stön! Faan vad lätt hänt det är! Som tur är så hann dessa personer "bara" att ta några hundra men nästa gång kanske det hade varit mer.
Nu får man börja ringa/mejl till USA och försöka hitta andra vägar att betala mina leverantörer.

Men nu till något roligare! Schlager!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tjoho! Känner mig laddad och friendsen är på G hit. Vi ska grilla och dricka svenska whisky: Mackmyra. Rapport kommer under kvällen.

Här är foton från gårdagen:
image436image440image439 image438image442image437image441image443

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-24 @ 18:39:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Brorsan

Viran har feber, (ja, igen) så blir hemma ikväll.
Hälsa alla!

2008-05-24 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0