Att vara sjuk eller frisk?

Det bästa med att vara sjuk:

1. Man kan ligga i sängen i flera timmar utan att någon ifrågasätter det.

2. Man behöver inte gå ur sängen på två dygn för att duscha.

3. Allt godis är tillåtet. Även barnas påskgodis som de endast för äta på lördagar.

4. Man blir kompis med Oprah på TV´n.

5. Man gråter en skvätt till Oprah och skyller på förskylningen och rinniga ögon.

6. Sambon trampar i mitt snorpapper och kan inte skälla ut mig för jag är så matt så jag klarar inte gå till skräppåsen. Vill han ha snorfria fötter får han låta bli att komma till sovrummet.

7. Behöver inte se dagens ljus.

8. Allt kretsar kring mig. Behöver jag the så får jag the. Behöver jag Alvedon så kör pappa fyra mil med Alvedon.

Nu är det så att ovanstående meningar gäller de som kan sjukskriva sig och inte är soloföretagare. Jag MÅSTE bli frisk inför helgen för då ska jag på SCRAPEVENT och prata Ämerinska. The Big Boys from över thär kommer till Helsingborg.

Nu vill jag vara sjukledig och sova tills på fredag. Någon som kan trolla????

Kommentarer
Postat av: Anonym



Wish I could do the trolla, men tyvärr så kan jag inte det.



//B

2009-04-21 @ 20:03:54
Postat av: Heléne

Krya på dig!! Förstår att du är däckad och mår uruselt... Var förbi ditt andra hem idag, men där var det bara tomt och mörkt. Jag tycker att det vore bra om du blev frisk före fredag; jag hade ju planerat in besök varje dag nu tills du stänger :)

2009-04-21 @ 21:08:35
Postat av: VeronikaP

Krya på dig!

2009-04-21 @ 23:20:09
URL: http://veronikap.blogg.se/
Postat av: FridaK

Om du har stängt så vet jag att jag inte missar något och det är skönt =0)

Men det är tråkigt att du inte mår bra. KRYA PÅ DIG!

2009-04-22 @ 10:40:31
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:03:35
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0