Baka, baka liten kaka. Eller inte?

Direktörn fyller år på torsdag och det ska ju firas så klockorna står stilla:-)
Jag ville baka något till honom och frågade:

-Vad vill du att jag ska baka åt dig till din födelsedag?
-Nä, inget speciellt svarade han.

Öhhhhhhhhh hallå!!!! Inte en reaktion!!!! Inget speciellt!!! Hade någon frågat mig om jag ville ha något hembakat på min födelsedag så hade listan blivit sååååååååååååååååååå lång.

Nu har jag inten lust att baka till gammelgubben för han kan få en delicatoboll i plastförpackning istället. Om inte ni kommer med några roliga förslag på något bakbart som Direktörn kanske skulle uppskatta????


Kommentarer
Postat av: Frida

Syltkakor, banankaka, kärleksmums

2009-09-22 @ 21:23:10
Postat av: Gerrard

En konsumthekaka med Nutella uppskattas säkert.

2009-09-22 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0