Läsa sig till sömns.

Titta vad jag hittade i sängen i gårkväll:

Det är jobbigt att börja skolan o dagis.

När jag sitter i godan ro och skriver detta inlägg så håller jag på att få en hjärtinfarkt.
Direktörn skriker:

-KOLLA ANNA PÅ TV´N!!!!!!!!
-VAAAA??? Vad är det?
-Kolla kolla titta inte bort!
-Men vad är det?????

Jag tror att det är något på nyheterna att en orm äter upp Globen hel eller något annat som skulle kunna intressera Direktörn. Nej då. Det är Courtney Cox (Monika i Vänner) första filmroll. Som brud. Där står tjejen med stort C iklädd den värsta gräddbakelsen till brudklänning ni kan tänka er och Direktörn skriker som besatt. Det var dagens höjdpunkt för honom...
Tack för den pulshöjningen.

Har gjort ett kort med en av stämplarna som släpps på lördag i affären:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0