Skitdag! Bokstavligt talat.

Faan vad en del dagar bara ska gå fort över tycker jag.
I går var det supertrevligt! Var på räkfrossa med värsta bästa brudarna. Kommer hem halvsliten och möter en trevlig man från Australien i mitt vardagsrum som har tre stycken inredningdtidningar under armen till just mig:-) Direktörn fick choklad typ 30 stycken. Han började banta i måndags. Hahahaha!!!

Men så kom denna dag. Vaknade av att Artisten väckte mig och frågade om vi inte skulle åka snart... Har försovit mig en timme.
Kastar mig in i duschen och barna får äta frukost under tiden. Åker i väg. Kommer fram till dotterns dagis och börjar skratta. Sonen sitter kvar i baksätet. Jag glömde lämna honom på fritids och han säger inget!
Nå väl. Resan till jobbet gick bra. Kom hit och möts av en stank! Toaletten har gjort sitt. Den är kaputt och en rörgubbe är här och försöker laga det som går. Kommer gå på en del tusenlappar detta bajskalas.
Hör ett krasch bom bang! Den fina nyköpta utekrukan blåser omkull och går i tusen bitar. Bara att börja plocka keramik.
Går in och lugnar ner mig och ska ta foto av ett kort jag gjort. Kamera är trasig. Så klart!!!!!! Varför inte det också. Springer in till Canon och pratar och sitter nu här med en liten lånekamera... Men inte MIN KAMERA!!!!!!!! Min gullige bror ringer till Expert så jag och kameran ska på ett sjukbesök sen. Stackar min kamera. Den ska få åka bort utan mig. Hoppas dom är snälla mot henne och inte ger henne massa sprutor.
Nu ska denna dagen fortsätta. Håll tummarna. För att lätta upp stämningen efter detta långa värdelösa inlägg visar jag klipp om morsdag, bröllopstårta och ett helt vanligt telefonsamtal där vi tar hand om hemmet under tiden:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0