Nu ni!

Ska ni få bildbevis på att Shrek finns i verkligheten och att vi sett kändisar!
Men först börjar jag med Lufthansas personal som nu äntligen har leverarat mitt babage. Så här ser dom ut:
image269
Snyggingar på Santa Monica:
image270
image272
Klockan 17:30 går solen ner i Los Angeles:
image271
Nu är vi i Univarsal Studios:
image273
Direktören försöker smita till en träaffär i stället för att leta efter Shrek:
image274
Jag är bara så cool:
image275
Titta så gosiga vi är!!!
image276
Och så var det ju detta med de kända filmskådespelarna vi såg.... Här nedan är de. Den till vänster var med i Lassie och den andra slynan som höll på att slicka och kyssa min älskade Direktör är med i 101 Dalmatiner.
image277image278
Ser ut som han försöker strypa henne tycker jag.... Inte bra att strypa en världskändis i USA, kan bli ganska höga straff på sånt har jag hört.

Nej, nu ska jag äta frukost. Hmm vad ska man beställa i dag tro? Pannkakor med färska jordgubbar kanske? Jobbiga beslut man ska ta här borta i väst. Sen ska jag åka till mässan igen. Vill ni se bilder från mässan får ni gå till: annasscrapbooking.blogg.se
Direktören ska gå på ett Mumiemuseum... Hmm inte riktigt därför jag tog med honom. Han har handlat så mycket verktyg så hans visakort har spruckigt.... Vi vet inte riktigt hur vi ska få med allt hem. Det är ju inte så lätt att förklara för Lufthansa varför man ska ha med 6397865123 olika metallkollojox med hem.

Tack svärmor för filmen du skickade oss med våran älskling! Klumpen är tjock i halsen...
Ha det bra!!!!!!!!!! Det har vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inge avundsjuk alls... Ser ut att finnas mycket att roa sig med utanför mässhallen också!
Kram Anki

2008-02-11 @ 21:13:47
Postat av: Heléne

Är du säker på att du kommer hem?!? Verkar vara en kramgo kille du har fått tag på... :-)

2008-02-11 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0