Man ska inte klaga...

Har ni fått en rejäl käftsmäll av en björk, glassplitter i munnen, skärsår på ben och hand, skadat ett knä och högerhanden och kapat av en telefonstolpe med bilen på en och samma gång?
Inte? Det har jag.
Jag kommer inte ihåg smällen men jag vet hur jag mår idag! Skakig, ont, blåslagen och nervös.
I går fick jag sladd med bilen och fick en mötande bil. Jag klarade att inte krocka med bilen men åkte ner i diket på höger sida och över vägen igen och ner på vänster sida och träffade en telefonstolpe så den gick av och en björk som tryckte in bildörren i 70 km.
Jag har haft en jäkla tur! På Volvo sa dom:
Körde du den bilen? OCH DU STÅR HÄR!!!!!!!!!!!!!!!! Otroligt.
Men men ibland ska man ha tur!
Det värsta ändå nästan tycker jag är att den som jag höll på att krocka med inte stannade för att se om jag var skadad. Inte de tre-fyra bilarna som kom efter jag piggnat till heller. Sen kom det två styckna från Svenske El som hjälpte mig ur bilen osv.
Här ser ni björken och den kapade telestolpen och sedan bilder på bilen:
image340
image341image342image343

Kommentarer
Postat av: Annifey

Det där ser ju jätteotäckt ut!

Du måste verkligen ha änglavakt som inte råkade RIKTIGT illa ut...

Ta hand om dig nu!

2008-03-28 @ 20:52:05
URL: http://www.annifey.se
Postat av: Micke

Jag hoppas verkligen att du mår bra under omständigheterna och att din kropp läker snabbt!

2008-03-28 @ 21:33:06
URL: http://www.entillblogg.se
Postat av: Frida

Det var ingen liten smäll..

*kramkram*

2008-03-28 @ 21:41:50
Postat av: Terez

uj uj inte mycket av bil kvar vännen, snacka om änglavakt... tur det för längre än så här vill vi allt ha dig kvar:)

2008-03-28 @ 22:30:30
Postat av: Diane

Usch, vilken smäll det måste ha varit. Sköt om dig! Kram

2008-03-28 @ 23:17:04
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Postat av: Agneta

Usch och fy! Vilken smäll! Skönt att höra att du är på benen i alla fall! Ta hand om dig nu och ta det lugnt!

2008-03-29 @ 18:13:07
URL: http://agge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0