Peter Jöback och TV 4 10/12 2006.

Vilka rysningar jag får när jag hör denna låt. Det är det vackraste de kan spela på radion nu. I morgon kan ni höra Peter sjunga live på Mix Megapol på Äntligen morgon med Adam och Gry.

Den tionde december 2006 var jag med på Söndagsmorgon med Tilde de Paula på TV4 och visade scrapbooking. Under programmets gång så sjöng Peter just Halleluja. Men vet ni vad? Vi fick höra den hela morgonen innan sändning. Vi kom till studion vid sex på morgonen för att bli sminkade osv och under tiden repade Peter denna låt. Det var grymt bra och det var så fantastiskt så det behåller jag inom mig hela livet! Vi satt i två timmar och bara njöt. Tänk att sitta och scrappa två meter från Peter Jöback när han sjunger julmusik. Lovely!

Är det någon som har kvar det avsnittet där vi är med får ni gärna höra av er :-) Det var samma morgon som Fugelsang åkte upp i rymden också...

Kommentarer
Postat av: Annifey

Jag har det...



Vill du ha hela avsnittet eller bara där ni är med?

Jag är osäker på om andra halvan av er medverkan kom med men lite iallafall.



Vi sov borta på hotell så jag hade datorn programmerad att spela in men tiden räckte inte till så jag tror att slutet av avsnittet saknas.

2008-11-27 @ 18:12:32
URL: http://www.annifey.se
Postat av: Annifey

Japp... jag mindes tyvärr rätt men första timmen har jag.

2008-11-27 @ 19:40:03
URL: http://www.annifey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0