Dagens bil 12/1 2009!

Japp nu har Direktörn o jag ätit nyttigare i tio dagar. Vi hade en nyårsönskan detta år om att gå ner i vikt. Hur många gånger har man inte lovat sig själv det? Men denna gången får jag en adrenalinkick varje kväll jag klarar det.
På frukost äter jag tillsamman med barnen en smörgås tex för att hålla dem sällskap. Kl 11 äter jag en Nutrilletshake och 15 och 17 också. Under dagen äter jag fullt med frukt o färska grönsaker. Till middag äter vi sallad eller varm soppa gjord på grönsaker.
Än så länge har det gått riktig bra tycker jag. Det gäller att planera och fokusera till tusen för att hålla i!
Direktörn har svårt att få i sig vatten men jag försöker att tjata på honom för det är viktigt av dricka mycket.
Vi har själva satt oss i denna situation och tillgångerna till sötsaker o fet mat gör det så lätt att få bilringarna växa ihop til en enda stor;-)
Välj rätt!!!!

Nutrillet jordgubb smakar som hårt bröd med jordgubbssmak blandat med blötlagt havregryn. Skitäckligt!!! Bullen smakar absolut lovely tror jag men är bakad med kärlek av mig till mina barn:-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra kämpat! Du verkar ha rätt inställning så det ska nog gå bra!



Jag har länkat till dig i min blogg, och hoppas att det ok.

2009-01-13 @ 19:26:53
URL: http://winyan.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Bra kämpat! Du verkar ha rätt inställning så det ska nog gå bra!



Jag har länkat till dig i min blogg, och hoppas att det ok.

2009-01-13 @ 19:28:19
URL: http://winyan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0