Nio år!

I morgon 6/1 så är det nio år sedan jag och kärleken möttes igen efter tio år. Tänk att vi kännt varandra i tjugo år!!! Direktörn och jag var även tillsammans på ljuva 90-talet. Men han flyttade till Kiruna och sedan Australien och jag flyttade runt lite också. Så för nio år sedan var jag ute med brudarna och vem satt på Puben i Arvika om inte Direktörn. Fem månader senare flyttade vi ihop och beslutade oss för att få bäbis♥♥♥

Jag har aldrig varit så kär som då och jag aldrig varit så arg på någon som jag varit på Direktörn. Han är galen som ni vet. Men han har gett mig två kärleksfulla barn som ger oss en rik vardag och han är ett äventyr i sig själv. Han har friat två gånger och någon dag ska jag tacka ja. Det handlar om planering och få tid till bröllop. Det är inte Direktörns starka sida. Kanske vi tar barnen på en resa och gör det bara vi eller så blir det en sjudundrades fest. Ingen vet än. Spännande att ha det ogjort :-)

Tiden har gott väldigt fort och vi hinner faktiskt med än så länge. Hur framtiden blir vet ingen så vi njuter av dagen och vi får hoppas tiden är snäll mot oss så vi får mer tid till varandra även i fortsättningen.

Tack min Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Grattis! ;)

2009-01-05 @ 21:17:49
URL: http://gikasasja.blogg.se/
Postat av: Brorsan

Grattis, ni är så söta tillsamman, puss! :-P

2009-01-06 @ 00:09:04
Postat av: Tesa

Vad goa ni är! Visst är kärleken underbar! Kram

2009-01-06 @ 00:56:57
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Pia

Härligt Anna..dâ kärlek dâ:)....låter roligt att se fram emot ett bröllop nånstans nån gång...friar inte han igen så får väl du fria..PIA

2009-01-06 @ 10:47:35
URL: http://pia-vardagsrummet.blogspot.com
Postat av: Pilla

Söta ni! Vad jag minns så var även Bruno med vid detta tillfälle;-)

2009-01-06 @ 12:40:58
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 03:20:39
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0