Träning är bra!

Måste intala mig att träning är bra för att ens ha orken att tänka på morgonens pass. Dagen såg ut så här:

10 minuter cykel
20 minuter styrketräning
10 minuter cykel
20 minuter styrketräning

Jobba

En timmes Bodyvive.

Denna träning klarar de flesta skulle jag tror för du bestämmer själv hur mycket du ska ta i. Man använder boll och gummiband som hjälpmedel. Vill ni se några av rörelserna så finns de här. Jag hade väldigt svårt med att hänga med i vissa steg. Lägg till salsa och en boll på den stegkombinationen och du har en svettig, frustrerad, röd nyfrälst tjockis:-) Men roligt är det!!!! Träningsvärk? Hehehe bara när jag andas och rör mig....
I morgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0