Dagens bild 090527!

-OCH HUR TÄNKTE JAG-
Jag skulle inte rekomendera NÅGON att äta på McDonalds. Speciellt inte nu. I Happy Meal så fick vi med kritor. Men vad fint.
Kommer ni hem McDonalds och gör rent toaletten, soffan, handfatet, bord, stolar, byrå, skåpluckor, strömbrytarna, dörrarna, golvet mm? Nähä, inte det nej. Nä då fär väl jag göra det. För denna sura Clown står nämligen i duschen nu och försöker få bort färg. Av oljudet att döma så går det inget vidare tror jag.
Bild innan mamman hittade avtrycken:

Bild efter mamman hittade avtrycken:

Direktörn ska i väg och se på fotboll så jag antar att jag får en ljuvlig ensam kväll med kemikalier och trasor.

Uppdatering; enligt förpackningen från McDonalds kritor så står det att färgen avlägsnas med tvål och vatten. Då kommer min fråga till McDonalds:
Vilken tvål menar ni för de sorterna vi här här hemma funger då inte??!!!????

Just nu går min hjärna på högvarv...
Ska vi på något kalas, släktträff, skolfoto eller något liknande inom en snar framtid????
Färgen fick vi på McDonalds i Arvika. De har varit med förr...


Kommentarer
Postat av: Monica

Hahaha! Men söt är hon ändå, trots färgen.

2009-05-27 @ 22:47:20
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Anonym

Visst är de söta de små liven...

2009-05-27 @ 22:50:21
Postat av: Annette

Låt färgen sitta, det är nationaldag snart.

2009-05-28 @ 10:03:17
Postat av: Annette

... och nu finns hon på Aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5253008.ab

2009-05-29 @ 08:36:16
Postat av: ed hardy

This is very useful for me, thank you very much, you will be successful!

2009-12-11 @ 02:44:02
URL: http://www.edhardyplus.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0