Julkort från Pink Paislee & YouDo!

Nu börjar jag snart bli klar med rekvisitan inför söndagens TV-framträdande. De första julkorten har jag använt Quickutz långa bårderdies till EPIC-maskinen. De är väldigt roliga och användbara efter som de mäter hela 30 cm långt!!! Jag har använt Människobården och Granbården.
Papper, rubons och stämplar (julgran och stjärnor) kommer från Pink Paislee och mönstrade bandet bakom Primablommorna från Fancy Pants:

Glitterlim och stämpeln på tagen kommer från Youdo.

Här följer julkort där jag använt papper från DCWV "The Rustic Stack".
De bruna hjärtana är vita chipboards från YouDO som jag klätt med ovan nämna papper och chalkat. De brunta halvpärlorna är från YouDo även dem.

Stämplar är också från YouDo.

Blommor, snöflingor och brads från YouDo:

TV4 önskade att jag skulle göra enkla julkort så jag tror jag gjort det... Allt är relativt.
Julkortstomme, kuvert, paljetter och stämpel från Youdo och jag har använt guldchalk för att stämpla motiven:



En julnamnskylt som är utstansad med hjälp av massa dies från Quickutz:


Vill ni ha en tidig julklapp? Lämna en kommentar och/eller länka till detta inlägg i era bloggar så är ni med på utlottning av detta fina julpaket:

Det är samma utlottning i min butiksblogg på Annas Scrapbooking men ni behöver inte lämna två kommentarer om ni inte vill ;-) Men alla gillar ju kommentarer:-)))

Senast 6/12 2009 ska ni ha kommenterat eller länkar för att vara med i utlottningen.

// Anna.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag blir så inspirerad när jag ser dina kort och det passar mig aldeles utmärkt då jag har haft en pysseltorka på snart ett år !!! Vilken kanal skall du vare med i och vilken tid? Det vill jag inte missa :-)

2009-11-26 @ 12:34:27
URL: http://spirella.blogg.se/
Postat av: Mia Lindkvist

Ska sitta som klistrad på söndag å titta på dej.. Så fina kort du fjort.. Är gärna med i utlottningen.. /Mia

2009-11-26 @ 13:30:13
Postat av: FridaK

Lycka till på söndag. Självklart vill jag vara med i utlottningen =0)



kramkram

2009-11-26 @ 16:25:54
URL: http://fridacreates.blogspot.com
Postat av: Therese

Ooo vilka fina grejor jag vill va med! Ska titta på dig så gott det går (jobbar ju jag =() KRAM

2009-11-26 @ 21:23:10
Postat av: Viktoria

Man kan väl aldrig få för mycket :-)

Är gärna med i din utlottning :-)

kram

Viktoria

Postat av: Diane

Klart att jag inte vill missa en tävling/utlottning;-) Lycka till på söndag, I´ll be watching! Kram

2009-11-26 @ 22:45:19
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com
Postat av: Pillargontanten

Jag har aldrig Scrappat, eller gjort några julkort i hela mitt liv, men det vore kul att prova :O)

Givetvis länkar jag :O)

Kram!

2009-11-27 @ 00:09:46
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: SofiaH

Oj, vad det ska bli kul att kolla imorgon!!

Spännande!!

Och lycka till!!!

2009-11-28 @ 17:21:55
Postat av: Madde

Hejsan! vad bra du var i tv:n!!!! Är gärna med i utlottningen! Ha en trevlig dag!

Madde

2009-11-29 @ 19:49:28
Postat av: Maria

Hej. Tyvärr kunde jag inte titta pga. Tysklandsresa (igen) men jag har kollat nu i efterhand och det är jättefina kort du har gjort.

Kram. Kusin M.

2009-11-29 @ 20:54:56
Postat av: kusin cecilia

Jag vill oxo vara med i utlottning!! :-)

2009-12-03 @ 08:27:42
Postat av: Anna

Vill ju jättegärna vinna! Har tyvärr ingen blogg men hoppas på tur ändå. :)

God Jul!!

2009-12-05 @ 16:06:35
Postat av: Anki T

Såg dig på TV och tycker att all uppmärksamhet om scrapbooking är roligt - för det är en fantastisk hobby.

Ha det så gott

2009-12-06 @ 15:49:26
URL: http://scrapfia.blogg.se/
Postat av: atkdwrkune

Rof azozusoh uqevuxeci kemiwulah yiveje ehe uwo evosuxan womisefu izowahidus avujaracib:)

2012-10-16 @ 08:42:05
URL: http://www.xocipexaj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0