Jaha och nu då?

Det är inte bara fördelar med att somna närmare 20:00 än midnatt... kan hända man vaknar mitt i natten och går igenom dagens händelser.

Var med Clownen i dag o fick träffa en överläkare som har förhoppningsvis förbannat mer än mig i studieskulder.

I ena delen av rummet står en överlycklig Clown med en låtsastatuering i handen och i andra delen glider läkarn ut genom dörr nr två efter att sagt "Den är inte elakartad i alla fall och ni kommer få en kallelse dit och dit men det tar tid"

Det är exakt då det ska glida in läkare nr två som har extra tillägg i sin csn-skuld pga socialkompetens och säga: "Du vi har ett lekrum här för ditt barn och här är en kopp kaffe till dig, så går vi in på mitt kontor och diskuterar framtiden för du har säkert en massa frågor och har du inte det så förklarar jag för dig."

Eller drömscenarium nr uno är ju att alla rikusknösus i Sverige hade lika hög skatt som pensionärerna och man fick träffa nästa läkare redan samma dag.

Men nej då, man har absolut inga frågor alls utan man går ut från sjukhuset och kommer på alla frågor några timmar senare. Tex hur vet han att den inte är elakartad?

Kommentarer
Postat av: TesaB

Men Du!!! Stor kram till mor och clown och en stor j*vla spark i arslet på den läkaren. RING och kräv att få all den information du har rätt att få! Som hur f*n man kan veta. Grrrrr.

2010-04-22 @ 06:11:39
URL: http://tesasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0