Jag är snäll mot dig när du är sjuk!

Om någon har missat det; jag är krasslig. Jag kommer att överleva så kasta inte ut några riksdaler på att skicka några "Krya på dig blommor."Om ni inte gärna vill då vill säga.

När Direktörn blir sjuk, dvs: "host host oj oj oj jag har ont i halsen och kan inte åka o jobba för jag sitter och petar på ett tangentbord hela dagarna och behöver inte prata med en käft."

Då kastar jag ut honom på soffan för jag orkar inte med hans gnäll. Då säger han:

-Men när du är sjuk så är jag alltid så snäll och du får sova i din egen säng....

Snyft vilken hjälte.

Så nu Direktörn kan du bevisa det. Hur snäll är du när jag är sjuk??? Tänk thaimat. THAIMAT för avhämtning. Mmmmm vi vet att du gillert så det är bra för alla. Mmmm THAIMAT.

By the way; Tack Älskling för att jag fick sova i min egen säng i natt. Jag vaknade bara fyra gånger av ditt snarkande och att det small till av din MP3-spelare som flög in i skåpet eller ner i golvet!

Mmmm Thaimat. Mmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0