Ser inte på "På spåret"!

Kvällen börjar med att jag korkar upp en vinflaska jag fått från jobbet till middag. Jag dricker några klunkar och Direktörn slörpar i sig.
Jag o ungarna sätter oss framför tvn. Firektörn ta flaskan och placerar sig framför kaminen på en fåtölj.
Vi börjar titta på "På spåret". Direktörn har "sin" vinflaska som sällskap eftersom han inte ser på "På spåret".

-Det är titan.
-Va???
-Det är titan. Ja svaret på frågan alltså, säger Direktörn. Han som inte ser på svensk dret.

-Titan, det är titan. Han kommer närmare tvn.
-DET ÄR TITAN.
-AH MÄ DET ÄR JU TITAN!!!.

Han måste tro att han sitter i publiken och de ber om hans svar alltså, typ att de dragit en i en tofs för att få en ledtråd. Men det är ju inte ens direktsänt.

Men för en som inte ser på "På spåret" så ser han väldigt intresserad ut där han sitter knappt en meter från tvn och inte framför sin brasa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0