Varberg!

Har varit i Varberg under två dagar på ett uppdrag(med skolan).

Har under dessa dagar har jag kommit till insikt.

BMW och Mercedes är inget för mig.
De går alldeles för fort utan att man märker vad snabbt det går.
Inget för mig som gillar att trycka på gasen alltså...

Det är heller ingen hit att köra Arvika-Varberg på fyra timmar när det vräker
ner regn och det kommer 73 mm på två timmar.

Men Varberg då... Vad tycker jag?

Fin stad och en del att titta på.

Tyvärr så hade jag inte med mig den riktiga kameran så det blev inga fina bilder.

Jag hade en riktigt utmaning där också.

Man får nämligen välja sina strider.

På vägen ner så fick jag veta att det enbart var tre mil till Ullared OCH att vi skulle
ha några timmars dötid.

Jo men tjena vad uppdrag övertalning av äldre tonårspojkar började.
Men när de fick veta att det fanns billiga tv-spel på Gekås då var biffen kirrad.
1 ½ timme fick jag på Ullared.
Gött.

Så man hinner mycket om man är effektiv och planerar sina drag väl.

Väl hemma så var allt som vanligt.

Jag upptäcker att Clownen fyllt vattenflaskor med glitterlim och Direktörn har tagit upp golvet som vi la i sovrummet för 1½ vecka sedan.

Hem ljuva hem.



Kallbadet i Varberg.



Vi bodde i ett gammal och supermysigt hus nära havet.

I love havet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0