Så förbannat bortgjord!

Var och levererade varor till en kund.
Jo det är sant.
Faktiskt.

Kunden är en...
Öhhh låt oss säga en erotikaffär.
Ja, även de behöver kontorsmaterial.

Eftersom jag är jävulen själv så tänkte jag förgylla min chefs torsdag
och ge henne en present.

När jag var där inne tog jag ett foto och la upp det på Facebook.

Taggade chefen och skrev:

"Köper present till chefen."

Gör klart mina ärenden och går och sätter mig i bilen.

Hoppar in på Facebook och inser vad i helvete jag gjort.

JAG HAR TAGGAT FEL PERSON!!!!

Fy faan vilken ångest jag fick.

Det var en person som jag INTE pratar med så ofta och
som man absolut inte ska tagga på sådana foton.

Min kollega skrek och vred sig av skratt.

Jag önskade att det gick pendeltåg till månen.

Bra Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0