En lång dag med SVT!

Just nu pågår en produktion med SVT i Västra Värmland.

Det är en serie som Jonas Gardell skrivit "Torka aldrig tårar utan handskar."

Idag var det inspelning vid Solberga Gymnasiet i Arvika och vädret var ju inte med oss kan jag säga...

Vi blev två timmar försenade och det blev jobb i totalt 12 timmar.

Kommer inte kunna röra mig imorgon pga mina ben...

Det där med att stå rakt upp och ner i 11,5 timmar är inte min grej.

Skådespelare som är med är tex Stefan Sauk, Björn Kejllman och Adam Pålsson:








Det ska föreställa 1982 så det var så fula kläder hehehehe :-)

Men det där med film och tv-inspelningar är inget för den som är otålig för
det är massa väntan och omtagningar pga publik, trafik och väder tex.

Men det var kul att få vara med om en SVT-produktion också.

Serien kommer sändas hösten 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0