Oral-B TriZone 500!

Jag är frälst!

Vilken underbar renhet det blir på tänderna av denna storhet
inom el-tandborstar!
 
Den borstar liksom fram och tillbaka istället för runt.
 
 
Jag är imponerad!
 
Har fått chansen att provat den genom Buzzador.
 
Gå in här och anmäl er om ni vill ansöka om att prova nya produkter..
 

Oral-B TriZone 500

  • 3D-teknik – ger enastående plackavlägsning.
  • Professionell timer för att uppnå den av tandläkare
    rekommenderade borsttiden, 2 min.
  • Mekanisk trycksensor för effektiv och skonsam borstning.
  • Fullt uppladdat batteri räcker till upp till 30 min borstning
    med indikator som varnar vid låg batterinivå.
  • Passar till alla Oral-B borsthuvuden (förutom Sonic).
  • Pulserar 20 000 ggr/min och sveper 7 600 ggr/min.
     
     
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0