Clownen 8 år!

Arla morgon ringde mobilen här i Byhålan.
 
Upp och väcka Clownen med skönsång, paket och glass.
 
Och hon var trött, så trött!
 
Hon var tyst i flera minuter.
(mycket ovanligt)
 
Hon läste och läste.
Och till slut:
 
-Men Mamma, vad är idskola???
 
Trots att Artisten hade ritat häst och skrivit ryttare osv så missade hon R.
 
-Du har missat ett R.
-Ska ska ska jag få gå på RIDSKOLA!!!???!!! stammade hon.
 
Jag önskade att vi hade filmat det, för det var obetalbart :-)
 
 
Eftermiddagen avslutades med att vi tog ett besök vid den lokala Pizzerian.
Och där var världens roligaste Pizza-Bagare!
Men Clownen blev sur :-)
 
-Jag fyller inte 80, jag är ÅTTA!
-Men du har ju mustasch och barnbarn, du är 80!
-NEJ!!!!
 
Och så var diskussionen igång.
Vi var där över en timme och de blev inte överens en enda gång.
 
Våran Bästa Pizzabagare hade köpt en tårta till Clownen och skrivit 80 år på den :-)
 
Han är bäst!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Ni måste ha ätit sjukt många pizzor där!

2012-08-04 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0