Livsviktigt!

De flesta av er som läser detta inlägg tänkte inte på döden för en minut sedan.

Men nu gör ni det.

Och då vill jag passa på att få eran uppmärksamhet.

Förhoppningsvis så dör ni inte idag eller imorgon.
Men den dagen ni kanske får en stroke, hjärtinfarkt eller går bort i en olycka,
då vill en sjuk människa ha erat organ.

Låt denne få detta.
Låt anhöriga och vännerna njuta ett tag till av just
sin person som behöver ett nytt organ.
Låt dina anhöriga slippa ta beslutet när du ligger där och det
är dags att besluta om dina organ ska få leva vidare i en annans kropp.

Vi har en mycket kär vän som är sjuk.
Vi älskar honom och vi älskar att umgås med hans lilla familj.
Därför ber jag er nu att sprida budskapet om vad viktigt det är att donera organ.

Livsviktigt!

Ta beslutet och registrera ER
Imorgon kan det vara försent.


När vi dör så vill jag att ni ALLA ska ha registrerat er
och tackat ja till att donera era organ.

TACK!

Och länka gärna vidare.




Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker också det är jätte viktigt :) Har själv skrivit på att om något händer mig så är det ok att ta allt som går att ta :) Man är ju ändå död så vad ska man till med organ om man inte behöver de :) Bra skriver :)

2012-07-18 @ 00:34:57
URL: http://matkovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0