Juni 2013!

Skicker iväg lite trädgårdsbilder på trädgården
till bloggen så jag har till framtiden :-)
 
Snart dags!
 
Glad färg!
 
krukorna jag fick av fina kusinerna C & R.
 
En gammal röd hink med nya blåa blommor.
 
På altanen samsas luktärter, solroser, stockros och något mer som jag inte vet vad det är.
 
Olivträdet har dött men jag planterade en murgröna där
som klättrat upp mot toppen.
Dahlierna stortrivs!
 
Melonplantor i zinkbaljor under gamla fönster.
 
Här är ett enda stor virrevarr med gullök, solroser, någon linväxt, luktärtor mm.
 
Vallmo.
 
Liten Magnolia, lavendel, dahlior, malva.
 
Rosor, liljor, rabarber, jordärtkockor, borstnejlikor, stockros, solrosor.
 
 
 
Malva och grannens kattskit. Tackar!
 
Altanen i motljus. Älskern!
 
En hel rabatt med 50 % smultorplantor jag snott från grannens hage.
 

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Oj, vad mycket fina planteringar du har!

2013-06-26 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0