Vad händer nu då?

Har länge funderat på att skaffa en privat blogg för att få skriva av mig och visa världen alla fina bilder man kan fånga om man lever ihop med en cirkus... Jo, det är en cirkus som pågår och finns hemma hos mig. Den tar aldrig slut. Ständigt nya nummer som överaskar en. Som tex när jag skulle ta ett kort och hittar att kameran som står snyggt uppställd på TV'n har en krossad display... Hmm är det sexåringen eller treåring som fingrat. Bäst att inte fråga så behöver jag inte lägga energi på att ha samtal om mina och dina grejer med ungen! Det var nämligen anledningen till att jag belv med en ny kamer. Jag behövde en. Svärfar sa: Var ska du förvara denna kamera? Du vet att det kommer en tornado ibland i huset. Ja jag tackar jag! Nu förvaras den säkert på kylskåpet.

Inläggets bilder är från när cirkusprinsessan fyller tre år. Hon önskade sig en jacka, bullar och en haj när hon fyllde år. Jag har köpt en jacka, bakat bullar och cirkusdirektören ska fråga grannen om vi får köpa granntomten så vi kan bygga en damm:
image1
image2
image3

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Hej hej! Vilka fina bilder & roliga texter!

2007-08-04 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0