En stor röst fylld med värme och längtan!

Äntligen har Marie fått visat svenska folket mer än att hon är Big Brother-Marie. Vilken jäkla röst hon har, så stor och kraftig röst! Eller som Direktören sa i går:
- Vinner inte hon så är det något fel!
Och han har väl aldrig sagt något positivt om svensk musik någon gång. Jag är helt chockad!
Ska bli kul att se vad hon hittar på och hur långt hon går ute i vida världen. Jag tror hon blir en världsartist! Jag vill mer än gärna betala för att se henne sjunga live. Ni som känner mig vet att jag är ett Big Brother-freak och till och med skaffade betaltv för att följa alla galna gäng i huset dygnet runt  :-)
Här ser ni vinnarlåten:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig helt och hållet, hon var den värdiga vinnaren och hon har verkligen en fantastisk röst! Men här i huset rådde det delade meningar om det...
Ja, vi får hoppas att BB kommer snart igen... Men det var ju helt klart den bästa säsongen när Picasso var med!!!
Kram Anki

2007-12-09 @ 22:29:46
Postat av: Christian

Grattis på namnsdagen =)

2007-12-10 @ 12:43:48
Postat av: Anna

Tack!!!!!!!!!

2007-12-11 @ 11:40:54
URL: http://minkamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0