Kära tomten...

Detta med julklappar är liteeee svårt för en del. Även om dom får en önskelista eller om man pekar på det man önskar sig... Jag önskar mig:
♥ Fred på jorden
♥ En resa till Sydpolen
♥ Dollarsedlar
♥ Lampor till sovrummet och hallen
♥ Marie Picassos skiva
♥ Böcker om vackra platser på våran vackra jord
♥ Böcker skrivna av Donald Trump
Hur svårt kan det vara? Det är ju massa förslag i olika prisklasser. Min kära Cirkusdirektör har köpt lite olika julklappar genom åren... Hmmm. Resa till Teneriffa, dvd-filmer och chokladask inköpta på Statoil på väg till julfirande på julafton...arbetsbänk från Biltema. I år har han lånat släpkärran från mamma & pappa och köpt MDF-skivor på Högvalta Byggmaterial i Arvika. Intressant. Vad ska jag få? En flotte så jag kan åka till Sydpolen? Jag är NYFIKEN! Lämna gärna gissningar! När jag frågar Clownen vad jag kommer få från pappa så säger hon: LAMM. Hoppas hon har fel.
I dag har jag fått presenter i min affär!!!!! Jättefina saker. Kolla in:
image208
Väska är handstickad och jag lovar lägga ut en länk till företaget så fort de får sin sida färdig. Den är ju underbar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0