Och han tänker hur; del trehundrafjorton....

I dag fick jag ett sådant där telefonsamtal som man helst inte vill ha. Det var Direktören förstås...
-När kommer du hem? Direktören.
-Inte än på några timmar. Jag.
-Nej, det är bra det.
-Vad har du gjort nu???
-Rengjort vedspisen med kompressorn. Jag behöver städa innan du kommer hem. Direktören.
-Du skämtar!
-Nej, hej då.

Jag ringde upp han:
-Hur ser det ut???
-Det är bara små korn.

Suck. Som min faster sa: Han är teoretiker.
Här nedan ser ni hur fötterna och hyllorna ser ut här hemma. Ändå säger han att han har städat. skumt det där... Kan tillägga att han ser ut som en tungt arbetande sotare i ansiktet.
image216image217

♥TACK Mamma, Carina, Ullis, Jonas, Ann, Sara och Beth för all hjälp i dag, NI ÄR UNDERBARA! ♥Tack även till Frida för maten som en praktikant med hörselproblem gjorde i ordning.♥ Samma tid nästa år?

Kommentarer
Postat av: Annifey

Jag är mållös!

Hur tänkte han där egentligen?

Du har mina fulla sympatier hursomhelst!

2007-12-29 @ 20:28:42
URL: http://www.annifey.se
Postat av: Frida

Jag är PÅ =0)

2007-12-29 @ 23:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0